estou recebendo os erros:
Assets\Scripts\ControlaJogador.cs(45,5): error CS0106: The modifier 'public' is not valid for this item
Assets\Scripts\ControlaJogador.cs(56,5): error CS0106: The modifier 'public' is not valid for this item
codigo jogador:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class ControlaJogador : MonoBehaviour, IMatavel
{
private Vector3 direcao;
public LayerMask MascaraChao;
public GameObject TextoGameOver;
public ControlaInterface scriptControlaInterface;
public AudioClip SomDeDano;
private MovimentoJogador meuMovimentoJogador;
private AnimacaoPersonagem animacaoJogador;
public Status statusJogador;
private void Start()
{
Time.timeScale = 1;
meuMovimentoJogador = GetComponent<MovimentoJogador>();
animacaoJogador = GetComponent<AnimacaoPersonagem>();
statusJogador = GetComponent<Status>();
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
float eixoX = Input.GetAxis("Horizontal");
float eixoZ = Input.GetAxis("Vertical");
direcao = new Vector3(eixoX, 0, eixoZ);
animacaoJogador.Movimentar(direcao.magnitude);
void FixedUpdate()
{
meuMovimentoJogador.Movimentar(direcao, statusJogador.Velocidade);
meuMovimentoJogador.RotacaoJogador(MascaraChao);
}
public void TomarDano (int dano)
{
statusJogador.Vida -= dano;
scriptControlaInterface.AtualizarSliderVidaJogador();
ControlaAudio.instancia.PlayOneShot(SomDeDano);
if(statusJogador.Vida <= 0)
{
Morrer();
}
}
public void Morrer ()
{
scriptControlaInterface.GameOver();
}
}
}
codigo interface:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.SceneManagement;
public class ControlaInterface : MonoBehaviour {
private ControlaJogador scriptControlaJogador;
public Slider SliderVidaJogador;
public GameObject PainelGameOver;
// Use this for initialization
void Start () {
scriptControlaJogador = GameObject.FindWithTag("Jogador")
.GetComponent<ControlaJogador>();
SliderVidaJogador.maxValue = scriptControlaJogador.statusJogador.Vida;
AtualizarSliderVidaJogador();
Time.timeScale = 1;
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
public void AtualizarSliderVidaJogador ()
{
SliderVidaJogador.value = scriptControlaJogador.statusJogador.Vida;
}
public void GameOver ()
{
PainelGameOver.SetActive(true);
Time.timeScale = 0;
}
public void Reiniciar ()
{
SceneManager.LoadScene("game");
}
}